SREDNJA GLAZBENA ŠKOLA “JAKOVA GOTOVCA” NOVI TRAVNIK

  • Rad na određeno vrijeme
  • NOVI TRAVNIK

SREDNJA GLAZBENA ŠKOLA JAKOVA GOTOVCA NOVI TRAVNIK

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

KANTON SREDIŠNJA BOSNA

 

SREDNJA GLAZBENA ŠKOLA

JAKOVA GOTOVCA

NOVI TRAVNIK

Ur.br.:  04.6- 644 /2025

Datum:  11. 12. 2025.godine

 

Temeljem članka3. stavak (1) Kolektivnog ugovora za djelatnost srednjeg školstva Kantona Središnja Bosna („Službene novine KSB/SBK“, broj: 5/2023), Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Kantonu Središnja Bosna broj: 01-02-489/19 od 23.05.2019. godine („Službene novine KSB/SBK“, broj: 7/19) i Suglasnosti Vlade Kantona Središnja Bosna broj: 03-30-sl./25.od 01.09.2025. g. i suglasnosti br. 03-30-8/2025-467 od 08.12.2025. g, Ravnateljica SGŠ Jakova Gotovca Novi Travnik objavljuje:

 

NATJEČAJ

ZA POPUNU UPRAŽNJENIH  RADNIH MJESTA U ŠKOLI

 

 

  1. Nastavnik flaute, 3,66 sata tjedno na određeno vrijeme do 30.06.2026.god.

 

       2.Nastavnik  orkestra, 4 sati tjedno, na određeno  vrijeme do 30.06.2026.g.

 

     3.Nastavnik  komorne glazbe , 7 sati tjedno, na određeno  vrijeme do 30.06.2026.g.

 

  1. Nastavnik korepeticije, 8 sati tjedno, na određeno vrijeme do 30.06.2026.god.

 

  1. Nastavnik matematike – 4 sata tjedno, na određeno radno vrijeme, do 30.06.2026. godine.

 

  1. Nastavnik glasovira , puna norma (18 sati) tjedno, na određeno vrijeme do povratka

djelatnice sa porodiljnog bolovanja, a najdulje do 30.06.2026.god.

 

  1. Nastavnik glasovira – 4 sati, na određeno vrijeme do 30.06.2026.god.

 

      8.Tajnik škole- jedan izvršitelj  na neodređeno radno vrijeme -pravna struka

 

Opis poslova i radnih zadataka od  rednog  broja 1do rednog broja 7:

Planira gradivo za izvođenje nastave, sastavlja pismene pripreme, izvodi nastavu u okviru svoje struke, prati učenje i vladanje učenika, ispituje i ocjenjuje uspjeh učenika, surađuje sa roditeljima učenika, vrši dežurstvo prema obavljenom rasporedu, rad u povjerenstvu za godišnje i završne ispite , vodi svu potrebitu pedagošku dokumentaciju, organizira i sudjeluje u izvođenju interni sati, koncerata , natjecanja i drugih javnih nastupa.  Obavlja i ostale poslove po nalogu ravnatelja.

 

Opis poslova i radnih zadataka za radno mjesto pod red. br. 8:

Poslovi  tajnika obavljaju se  kao podrška osnovnoj djelatnosti, na temelju zakona  o srednjem školstvu, Zakona koji tretiraju oblast radnih odnosa, Zakona o javnim nabavama, MIO, zdravstvenog osiguranja, socijalne zaštite i drugih propisa za cjelokupno poslovanje pravnog subjekta.

Opis poslova i radnih zadataka:

–  izrada  Statuta i svih normativnih  akata škole u skladu  sa zakonskim propisima

–  praćenje zakonskih propisa i službenih glasila

–  pripremanje materijala  za Školskih odbor , vođenja zapisnika i izrada odluka

–  pripremanje materijala za Nastavničko vijeće, vođenje zapisnika i izrada odluka

–  suradnja s ravnateljicom, nastavnicima , učenicima, roditeljima, nadležnim službama

Ministarstva obrazovanja, mladih, kulture i športa i drugim institucijama

–  upis u I. raz. , rad na  prijevodnicama, uvjerenjima, potvrdama i dr.

–  izrada godišnjeg- plana i programa rada škole

–  izrada statistički izvješća

–  radnaposlovimauzpočetak školskegodinevezanouzradneodnose

–  raspisivanje natječaja

– vođenje matične evidencije djelatnika

–  poslovi vezani uz maturu ,završne i godišnje ispite,

–  prijavljivanje i odjavljivanje djelatnika  poreskoj upravi

–  ažuriranje personalnih dosjea djelatnika,

–  administrativni poslovi vezani uz kraj školske godine,

–  statistika, razne tiskanice ,i sl.

–   izdavanje raznih uvjerenja, potvrda i rješenja djelatnicima

–   primanje i zavođenje  u urudžbeni zapisnik službene pošte

–   izrada raznih dopisa , izvješća, zahtjeva i odgovora

–   vođenje evidencije o osnovnim sredstvima- instrumentima

–   vođenje školske knjižnice

–   vođenje procedure  javne  nabave

–   vođenje brige o arhivskoj građi  i dokumentima trajne vrijednosti

 

Kandidati za natječaj pored općih uvjeta predviđenih Zakonom o radu Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 26/16 i 89/18), trebaju ispunjavati i posebne uvjete za nastavnika u Srednjoj školi – VII/1 stupanj visoke stručne spreme ili 300 ECTS bodova po Bolonjskom procesu sukladno članku 81. Zakona o srednjem školstvu („Službene novine KSB/SBK“ broj: 15/12).za radna mjesta od 1.- 7.

Za radno mjesto  tajnika škole potrebna  stručna sprema  300 ili 240 ECST bodova, VSS ili VŠ

(prednost pri zapošljavanju  imaju osobe  pravne struke), najmanje jedna godina iskustva na istim  ili sličnim poslovima.

 

Uz prijavu na natječaj kandidati trebaju dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  • Prijava(ime i prezime, adresa stanovanja , broj telefona odnosno mobitela, e-mail adresa, broj i naziv radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje , popis priložene dokumentacije) koja mora biti vlastoručno potpisana.
  • Životopis vlastoručno potpisan
  • Rodni list i uvjerenje o državljanstvu.
  • Diploma o stečenoj stručnoj spremi za oba ciklusa obrazovanja po Bolonjskom procesu 300 ECTS bodova ili diplomu VII/1 stupanj visoke stručne spreme za radna mjesta od 1.-7.

Za radno mjesto pod br. 8. dostaviti  diplomu o stečenoj stručna sprema  300 ili 240

ECST bodova, VSS ili VŠ.

Potvrda zavoda za zapošljavanje o periodu čekanja na posao nakon stjecanja stručne spreme

  • Ovjeren prijepis ocjena sa fakulteta tijekom studija za oba ciklusa obrazovanja
  • Uvjerenje Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje (FZ MIO-PIO) o podatcima registriranim u matičnoj evidenciji kao dokaz o radnom stažu
  • Potvrda o položenom stručnom ispitu
  • Kandidati koji žive u obitelji u kojoj nitko nije uposlen ili nema stalni izvor prihoda trebaju dostaviti kućnu listu i za odrasle članove obitelji dokaz o neuposlenosti (uvjerenje sa zavoda za zapošljavanje, rodne listove za djecu)
  • Potvrda ili uvjerenje od nadležne institucije o stečenom iskustvu (za tajnika škole)

 

 

Prednost u zapošljavanju, pod jednakim uvjetima imaju kandidati koji ostvaruju prava sukladno Zakonu  o pravima branitelja i članova njihovih obitelji i Zakona  o pravima razvojačenih branitelja i članova njihovih obitelji uz  obvezu pozivanja na poseban zakon mjerodavne institucije (potvrda, uvjerenje i sl.) koje prilažu prilikom prijave na javni natječaj.

 

Primljeni kandidati rad obavljaju u SGŠ Jakova Gotovca u Novom Travniku, a radno vrijeme je sukladno utvrđenom rasporedu i Pravilnikom o radu

 

Kandidati prijavljeni na natječaj čija je prijava i prispjela dokumentacija potpuna i pravodobna dužni su pristupiti pismenom testiranju koje će se obaviti  22.12.2025.godine (ponedjeljak) s početkom u 09,oo sati u prostorijama SGŠ Jakova Gotovca u Novom Travniku.

Intervju bit će održan  23. 12. 2025. godine (utorak) s početkom u 9,oo sati  za sve kandidate.

 

Pismeni ispit za kandidate od red.br.1 do red.br. 7. obuhvata slijedeća područja: zakonski okvir djelovanja srednje škole; izvori verifikacije kvaliteta (pedagoška evidencija i dokumentacija) i pedagoško-didaktičko-metodički aspekti odgojno-obrazovnog rada; opće znanje.

Pismeni ispit za   kandidata pod točkom 8. obuhvata  slijedeća područja: zakonske okvire, upravni postupak i upravni spor,  uredsko poslovanje i opće znanje.

Kandidat koji ne pristupi pismenom ispitu smatra se da je odustao od prijave na javni oglas

 

Svi kandidati sa liste uspješnih kandidata bit će obaviješteni o odluci o prijemu u radni odnos u roku od 8 dana od dana donošenja odluke.

 

Kandidati koji budu primljeni, prije stupanja u rad dužni su dostaviti uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti i uvjerenje da se protiv njih ne vodi kazneni postupak.

Prijave se podnose Povjerenstvu za provedbu javnog oglasa, preko poslodavca koji je raspisao javni oglas.

 

Prijave sa potrebitom dokumentacijom dostaviti isključivo putem pošte na adresu:

SGŠ Jakova Gotovca, ulica Ljudevita Gaja bb., 72290 Novi Travnik

s naznakom: „Prijava  na  Natječaj – NE OTVARATI“. Na poleđini kuverte navesti ime i prezime  podnositelja prijave, adresu i kontakt telefon.

Natječaj o prijemu djelatnika za popunu upražnjenih radnih mjesta ostaje otvoren 8 dana, od dana objave obavijesti u dnevnom tisku (DNEVNI LIST).

Za dodatna objašnjenja obratiti se na broj telefona 030/792-286 (Kontakt osoba: Lucija Fišić, tajnica škole).

Razmatrati će se samo prijave kandidata prijavljenih na Natječaj koje su podnesene pravodobno i potpune, te koje ispunjavaju formalne uvjete iz Natječaja.

Kandidate čija dokumentacija nije potpuna Povjerenstvo za provođenje Natječaja će obavijestiti putem pošte i tel..

Isprave i dokazi se prilažu u ovjerenoj preslici ne starijoj od 6 mjeseci od dana izdavanja od strane nadležnog organa ili originalu.

 

RAVNATELJICA

________________

IvankaVrhovac, prof.