Osnovna škola „Kiseljak 2“ Zabrđe

  • Rad na određeno vrijeme
  • Kiseljak

Osnovna škola „Kiseljak 2“

Broj:501-11/25

Datum:4.11.2025.godine

 

Na osnovu člana 57. Zakona o osnovnoj školi (”Sl. novine SBK”, broj: 11/01, 17/04), člana 3. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru u Srednjobosanskom kantonu („Sl novine SBK“, broj: 7/19),  člana 130. Statuta Škole i člana 3. Pravilnika o prijemu radnika u JU Osnovna škola“Kiseljak 2“ Zabrđe, Saglasnosti Ministarstva obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta SBK-a broj:03-30-sl/25 od 1.9.2025. godine i Odluke Upravnog odbora broj:495-10/25 od 31.10.2025. godine, Osnovna škola „Kiseljak 2“ Zabrđe raspisuje:

JAVNI OGLAS

za popunu upražnjenih radnih mjesta 

  1. Nastavniknjemačkog jezika,1 izvršilac, nepunanastavna norma, 10 časova sedmično,  na određenovrijeme, do 30.06.2026. godine
  2. Nastavnik informatike,1 izvršilac, nepunanastavna norma, 8 časovasedmično,  na određeno vrijeme, do 30.06.2026. godine
  3. Administrativni radnik, 1 izvršilac, 40 sati sedmično, na određenovrijeme, do 30.06.2026. godine
  4. Domar-ložač, 1 izvršilac, 40 sati sedmično, na određenovrijeme, do 30.06.2026. godine
  1. Pored općih uslova predviđenih Zakonom o radu („Sl. novine FBiH“, broj: 26/16, 89/18, 23/20-Odluka US, 49/21, 44/22 i 39/24), kandidati trebaju ispunjavati i uslove u pogledu stručne spreme propisane Zakonom o osnovnoj školi („Sl. novine SBK”, broj: 11/01, 17/04), Pedagoškim standardima za osnovne škole („Sl.novine SBK“, broj: 8/05), Nastavnim planom i programom i Izmjenama i dopunama  nastavnih planova i programa za devetogodišnje osnovne škole koje nastavu realizuju na bosanskom jeziku u SBK broj: 01-34-840/2023.
  2. Opisposlovairadnihzadataka za traženoradnomjesto pod brojem 1. i 2.definisan je Pedagoškimstandardima za osnovneškole, NastavnimplanovimaiprogramimakaoidrugimpratećimpropisimaMinistarstva obrazovanja, nauke, mladih, kultureisporta SBK tePravilnikom o unutrašnjojorganizacijiisistematizacijiradnihmjesta.

 

Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 3. definisan je Pedagoškim standardima za osnovne škole, Zakonima koji tretiraju oblast radnih odnosa, Zakonom o javnim nabavkama, PIO, zdravstvenom osiguranju, socijalnoj zaštiti i drugim propisima za cjelokupno poslovanje pravnog subjekta, a posebno podrazumijeva obavljanje sljedećih poslova:

  • izrada periodičnih izvještaja i završnog računa / redovno knjiženje svih poslovnih promjena koje se odnose na finansijsko poslovanje škole, zaključivanje analitičkih i sintetičkih konta, bilansnousaglašavanje poslovnih promjena po kontima i dnevniku, izrada bilansa uspjeha, izrada bilansa stanja,
  • izrada  godišnjih, kvartalnih i mjesečnih operativnih planova rashoda i izdataka Škole i praćenje odobrenih operativnih planova rashoda i izdataka Škole,
  • priprema  godišnje  inventure  i   organizacija radnih komisija, sravnjenje nađenog stanja s postojećom evidencijom, evidencija viška – manjka, davanje prijedloga za otpis osnovnihsredstava i sitnog inventara, otpis tehnološki zastarjelih osnovnih sredstava, vrši obračun amortizacije i revalorizacije nabavnih osnovnih sredstava,
  • vođenje evidencije radnog vremena radnika, pripreme za obračun plaća (popunjavanje Prijavnih mjesečnih podataka za obračun plaća), naknada i drugih primanja koja imaju karakter materijalnih troškova, doprinosa i obaveza, obračun kredita, osiguranja, izrada virmana,
  • unošenje podataka za radnike kroz sistem Porezne uprave FBiH,
  • izrada plana javnih nabavki kroz sistem AKSSIS,
  • provođenje postupka javnih nabavki,
  • izrada narudžbi i otpremnica,
  • knjiženje ulaznih faktura i plaćanje istih (KIF,KUF),
  • prikupljanje,  evidentiranje  i  raspolaganje  vlastitim prihodima u skladu   sa Pravilnikom o vlastitim prihodima,
  • praćenje vlastitih prihoda i uplata prema  izvodima, te  eventualno  preknjižavanje  u slučaju pogrešnih uplata; kontaktira pravna i fizička lica koja  redovno  ne  uplaćuju  vlastite prihode,
  • vođenje blagajničkog maksimuma, evidencija utroška i izrada izvještaja
  • prati i sprovodi Zakon o finansijskom poslovanju, Zakon o računovodstvu, Zakon o  knjigovodstvu,   Zakon  o  trezoru,   Zakon  o  izvršenju  budžeta   i druge zakonske propise donijete na osnovu zakona iz ove oblasti;
  • vrši obračun i isplatu vanjskih saradnika uz svu potrebnu dokumentaciju,
  • priprema finansijske izvještaje o finansijskom poslovanju škole za organe upravljanja, statistiku, Ministarstva i Vladu SBK;
  • obavlja i druge poslove po nalogu direktora škole.
  1. Opis poslova za radno mjesto pod rednim brojem 4.definisan je Pedagoškimstandardima za osnovneškoleiPravilnikom o unutrašnjojorganizacijiisistematizacijiradnihmjesta, a posebno podrazumijeva obavljanje sljedećih poslova:
  • osigurava normalne uslove rada za učenike, nastavnike i ostale zaposlenike (grijanje, rasvjeta, voda, čistoća i sigurnost),
  • otvara i zatvara ulazna vrata školskog objekta i kontroliše ostale ulaze u zgradu, prije, odnosno poslije završetka nastave, vodi brigu da pomoćni izlazi budu uvijek slobodni kako bi se u slučaju potrebe mogli koristiti,
  • svakodnevno kontroliše ispravnost osvjetljenja u učionicama i hodnicima,
  • vrši popravak vodovodnih instalacija u zgradi i dotrajalih dijelova (česme, vodokotlići, plovci i drugo),
  • popravlja sve brave na vratima,
  • vrši popravku i zamjenu električnih dijelova: sijalice, fluorescentne cijevi, prigušnice, grla, patroni, sklopke, električno zvono i sl.,
  • brine o urednom održavanju svih prostorija u zgradi i prostora oko zgrade i o svakoj neispravnosti bez odlaganja obavještava sekretara škole,
  • popravlja namještaj u školi,
  • u slučaju provala i provalnih krađa bez odlaganja obavještava sekretara, direktora škole i nadležne policijske organe,
  • u zimskom periodu brine se da prilazi zgradi budu očišćeni od snijega, a u slučaju jakih kiša kontroliše da ne bi u prostorije ušla voda,
  • stara se o ispravnosti protivpožarnih aparata i druge opreme
  • stavlja inventurne brojeve na namještaj,
  • radi na krečenju zidova,
  • učestvuje u radu komisije za inventuru,
  • blagovremeno podnosi zahtjev za nabavku ogrijeva,
  • redovno održava čistoću kotlovnice, a po završetku sezone loženja vrši generalno čišćenje iste,
  • preuzima i odlaže nabavljeni energent,
  • pravovremeno obavještava direktora, odnosno sekretara škole u slučaju većih kvarova, koje ne može sam otkloniti, radi organizacije popravka kvara, a ostale kvarove otklanja sam uz redovno održavanje instalacija,
  • obavlja druge poslove po nalogu sekretara i direktora škole.

 

 

III        Kandidati trebaju dostaviti:

  1. Prijavukojasadrži: imeiprezime, adresustanovanja, kontakttelefon/mobitel, e-mail adresu, nazivradnogmjesta za koje se prijavljuju, nazivdnevnihnovinaili web stranicenakojoj je oglasobjavljen s datumomobjaveipopispriloženedokumentacijenaprijavi. Prijava mora bitisvojeručnopotpisana.
  2. Biografiju, svojeručnopotpisanu
  3. Izvodizmatičneknjigerođenih(ne stariji od šestmjeseciiliizvod bez ograničenjaroka)
  4. Uvjerenje o državljanstvu(ne starije od šestmjeseci)
  5. Diplomu o završenojodgovarajućojstručnojspremi
  6. Potvrdu o položenomstručnomispitu, akokandidatimapoloženstručniispit

7.Za radno mjesto pod rednim brojem 3. diplomu o završenoj odgovarajućoj stručnoj spremi (SSS- upravna škola, birotehnička škola, gimnazija ili ekonomska škola -IV stepen)

  1. Za radno mjesto pod rednim brojem 4. diplomu o završenoj odgovarajućoj stručnoj spremi (V ili III stepen (VK ili KV) srednja strukovna škola metalske struke, građevinske struke, drvoprerađivačke struke, elektrostruke)

 

IV        Uz prijavu na oglas, kandidati su dužni priložiti isprave i dokaze u originalu ili ovjerenoj kopiji koja ne može biti starija od šest (6) mjeseci.

V         Prioritet kod zapošljavanja imaju kandidati koji su proglašeni tehnološkim viškom u školama SBK-a i kandidati sa nepotpunom nastavnom normom sa statusom na neodređeno vrijeme u školama SBK-a, u skladu sa odredbama Kolektivnog ugovora za djelatnost osnovnog školstva u SBK-a („Službene novine SBK“, broj:11/25), Kriterija i procedura za zbrinjavanje nastavnika koji ostaju bez dijela norme, proglašenje tehnološkog viška u osnovnim i srednjim školama SBK-a („Službene novine SBK“, broj: 11/20). Kandidati koji se u prijavi na javni oglas pozivaju na pravo prioriteta trebaju dostaviti sljedeće dokumente (original ili ovjerenu kopiju):

-Rješenje ili potvrdu o proglašenju tehnološkog viška ili potvrdu u kojoj su iskazani časovi koje radnik obavlja u školi u SBK-u i časovi koji nedostaju za punu nastavnu normu

-Bodovnu listu utvrđenu prilikom proglašenja tehnološkim viškom ili da ostaje bez dijela nastavne norme

-Dokaz o dužini radnog staža u obrazovanju nakon sticanja stručne spreme (dokaz iz PIO/MIO) .

VI       Prednost pri zapošljavanju, pod jednakim uslovima, imaju kandidati koji ostvaruju prava u skladu sa Zakonom o pravima boraca i članova njihovih porodica, Zakonom o pravima demobilisanih boraca i članova njihovih porodica i Zakonom o posebnim pravima dobitnika ratnih priznanja i odlikovanja i članova njihovih porodica, uz obavezu pozivanja na poseban zakon. Prednost pri zapošljavanju kandidati dokazuju odgovarajućim dokumentima od zakonom mjerodavne institucije (potvrda, uvjerenje i sl.) koje prilažu prilikom prijave na javni oglas.

VII      Razmatrat će se samo one prijave kandidata prijavljenih na oglas koje su podnesene pravovremeno i koje su potpune, te koje ispunjavaju formalne uslove iz oglasa. Nepotpune i neblagovremene prijave se neće uzeti u razmatranje.

VIII  Komisija za provođenje javnog oglasa obavijestit će kandidate čija dokumentacija nije potpuna, blagovremena i ne ispunjava formalne uslove konkursa, putem e-mail adrese koju su naveli u prijavi.

IX       Kandidati koji ispunjavaju uslove oglasa obavezni su pristupiti pismenom ispitu i usmenom  intervjuu, a o  mjestu održavanja i terminu pismenog ispita i intervjua bit će obaviješteni putem e-mail adrese koju su naveli u prijavi. Kandidati koji ne pristupe testiranju u zakazano vrijeme, smatrat će se da su odustali od prijave na javni oglas. Kandidati s pravom prioriteta iz stava V ovog oglasa trebaju pristupiti samo intervjuu.

X         Pismeni ispit polaže se u vidu testa.

Pitanja iz pismenog  i usmenog dijela ispita za radno mjesto 1. i 2. odnose se na opće znanje i znanje iz djelatnosti odgoja i obrazovanja i važećih pravnih propisa vezanih za obrazovanje u SBK.

Pitanja iz pismenog  dijela ispita za radno mjesto pod rednim brojem 3. i 4. odnose se na opće znanje kandidata a pitanja iz usmenog dijela ispita odnosi se na predznanje o poslu i dodatna znanja.

Kandidat koji ne pristupi pismenom dijelu ispita isključuje se iz dalje procedure i smatrat će se da je odustao od prijave na javni oglas.

Kandidat koji nije zadovoljio na pismenom ispitu, neće imati pravo pristupa usmenom ispitu.

Kandidat koji ne pristupi usmenom dijelu ispita isključuje se iz dalje procedure i smatrat će se da je odustao od prijave na javni oglas.

XII      Izbor kandidata vršit će se na osnovu Pravilnika o postupku prijema radnika u JU Osnovna škola „Kiseljak 2“ Zabrđe.

XIII     Visina plaće utvrđuje se u skladu s važećim Kolektivnim ugovorom za djelatnost osnovnog školstva SBK.

XIV Obavijest kandidatima, Odluka o prijemu u radni odnos izabranog kandidata i Lista uspješnih kandidata sa bodovima svim kandidatima dostavlja se na e-mail adresu kandidata navedenu u prijavi. Dostava naprijed navedenog svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmog (8) dana od dana prijema putem e-mail adrese kandidata u kojem teče i vrijeme za žalbu.

XV     Izabrani kandidati obavezni suprije stupanja na posao,  dostaviti ljekarsko uvjerenje o psihofizičkoj radnoj sposobnosti, nalaz na zarazne bolesti i ovisnosti i uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak (ne stariji od šest mjeseci).  

XVI   Kandidatima koji ne budu primljeni dokumentacija neće biti vraćena, te istu mogu lično preuzeti u školi trideset (30) dana nakon isteka žalbenog roka.

XVII   Obavijest o Javnom oglasu se objavljuje u dnevnim novinama, a puni tekst javnog oglasa na oglasnoj ploči škole te se dostavlja  Službi za zapošljavanje SBK koja isti objavljuje na svojim mrežnim stranicama.

XVIII Dodatne informacije u vezi oglasa mogu se dobiti na broj telefona škole: 030/596-057 ili na e-mail adresu škole: oskis2zabrdje@bih.net.ba

XIX      Javni oglas ostaje otvoren osam (8) dana od dana objavljivanja.

Prijava na oglas podnosi se komisiji na adresu: JU OŠ „Kiseljak 2“ Zabrđe, Zabrđe 50, 71254 Lepenica, u zatvorenoj koverti, s naznakom NE OTVARATI – PRIJAVA NA JAVNI OGLAS

Direktorica škole

___________________

Amra Huseljić, prof.

Dostavljeno:

  • Oglasna ploča škole
  • Služba za zapošljavanje SBK
  • a/a